Fakta om lite olika kändisar

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Lite fakta om One direction.

Av lär dig fakta - 13 februari 2012 14:01

  • One Direction är ett brittiskt-irländskt pojkband som består av medlemmarna Niall HoranZayn MalikLiam PayneHarry Styles ochLouis Tomlinson.
  • Liam Payne har en flickvän. men ingen annan.
  • Bandet bildades då medlemmarna alla sökte enskilt till den sjunde säsongen av TV-serien The X Factor där de kom på tredje plats i tävlingen.
  • Efter The X Factor undertecknade gruppen ett skivkontrakt med SYCO Music.
  •  One Directions debutsingel "What Makes You Beautiful" släpptes den 11 september 2011. Den kom på första plats på den brittiska singellistan.
  • De släppte sin andra singel "Gotta Be You" den 13 november 2011 följt av debutalbumet "Up All Night" den 21 november.
Jag har fán adressen!!
One direction
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU                                                                       
UNITED KINGDOM
 
 
 
 
                                                                                                                                               
 
 
 
 
 Jag vet att det var längesen men jag måste visa kommentarer jag fått av er:
 
Anonym Directioner:

Liam har flickvännen Danielle Peazer, Louis har flickvännen Eleanor Calder, och Zayn har flickvännen Perrie Edwards från bandet Little Mix. Harry och Niall är singlar. One Direction ska INTE byta namn,för Simon Cowell betalade det andra One Direction massor med pengar för att våra killar skulle för behålla det. Liam har gett hans riktiga mobilnummer till ett fan EN gång, men kommer nt ge ut det fler gånger. Killarna har Skype, men ger de inte till fans. Harry fyller år den 1 februari 1994, Louis den 24 december 1991, Zayn den 12 januari 1993, Liam den 29 augusti 1993 o Niall den 13 september 1993. Harry föddes klockan 12.06 på dagen. Bandet One Direction skapades den 23 juli klockan 08.22 P.M
Hoppas jag nu svarade lite frågor, men jag är en Directioner och blir irriterad när folk säger att Louis inte har flickvän eller liknade. Förlåt ifall jag nu gick rakt på någon.
 
Såg detta inlägget när jag sökte på en sak på google, och såg att jag redan kommenterat här en gång. (hette då också anonym direktioner) 
Louis har fortfarande flickvännen Eleanor Calder, och Zayn Perrie Edwards från Little Mix, men Liam har tyvärr gjort slut med Danielle Peazer. De ska till X factor Sverige nu denna fredagen (2 november) och sen kommer de till sverige igen för deras europa tour år 2013. (8 maj 2013)
Biljetterna till deras tour släpps den 2 november klockan 9.00
Hej då.
 
 
 Tack för att du kommenterade!!
 
 
 
 
Pssst!! Nu finns kanske en give away! Läs mer här!
 

 
 
Ingen bild

zainab

17 februari 2012 10:05

dom är jätte snygga men är det bara liam som har en flickvän

lär dig fakta

17 februari 2012 16:02

Ja det är bara han som har en flickvän.
dom är snygga ja!

tack för kommenataren

 
Ingen bild

anonym

21 februari 2012 14:13

heeej jag vill veta var zayn kommer ifrån
alltå hans föräldrar var kommer dom ifrån?

lär dig fakta

22 februari 2012 17:03

Jag vet inte var dom kommer ifrån men kan kolla! :)

tack för frågan

 
Ingen bild

zainab

21 februari 2012 17:19

var kommer zayns mamma ifrån?

/zainab dom är såå sööta

lär dig fakta

22 februari 2012 17:03

Jag vet inte var hans föräldrar kommer ifrån men ska kolla! :)

tack för frågan.

 
Ingen bild

anonym

25 februari 2012 18:52

Aaaa kolla gärna upp det för att jag vill så hemska gärna veta det!!

lär dig fakta

27 februari 2012 17:33

Ok ska försöka! :/ :)

tack för kommentaren

 
Ingen bild

Anonym

7 april 2012 23:15

Zayn: bakgrund Pakistan. Dessutom så har även Louis en flickvän...

lär dig fakta

14 april 2012 11:02

Skriver inget du kanske vill att ko9mmentaren ska komma med så jag skrver inget.


tack!

 
Ingen bild

Anonym

15 april 2012 14:24

Vet du när One Direction kommer till Sverige (När?)
Och Vilka Nummer har alla killarna??
Tacksam För Svar KRamar!!<3

lär dig fakta

16 april 2012 17:10

Hej tyvär vet jag inte när dom kommer: :(

Vad menar du med Nummer??

Tack för kommentaren/frågan!

 
Ingen bild

Anonymast här

17 april 2012 11:34

One Direction ska komma till Svergie i maj eller juni.
Och de ska framträda numrena: What's make you beautyful, one thing och ... Vad heter den nu igen?


One direction kommer även byta namn till "Zayn and the potatos" eller "Harry and the potatos" eftersom ett annat band heter one direction.

Hoppas JAG har svarat på några frågor nu.

lär dig fakta

17 april 2012 14:57

Kul att du vill svara på frågor så jag lägger in din kommentar!

 
Ingen bild

Den snygga anonymen

22 april 2012 09:57

Zayn , Harry , Liam tror jag har en varsin tjej!! Och alla dom är så snygga och söta!!
Vet du vad Zayns tjej heter?
(snälla svara!)

lär dig fakta

22 april 2012 15:24

Jag vet inte vad hon heter..
Men du kan väl fråga dom..:


one direction
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
UNITED KINGDOM

 
Ingen bild

patte-9@hotmail.com

4 maj 2012 22:34

Louis har oxå en flickvän som heter Eleanor!! Jag kan jätte mycket om dom!! :) Mest om Harry!!

lär dig fakta

8 maj 2012 16:45

!!! kul!!!

 
Sanna Öberg

Sanna Öberg

7 maj 2012 17:05

Det är Louis och Liam som har tjej :)

http://sannaobergs.devote.se

lär dig fakta

8 maj 2012 16:44

 
Ingen bild

Directioner

12 maj 2012 19:05

Det är bara Liam och Louis som har en flickvän. Dem är i Sverige nu ;)

lär dig fakta

13 maj 2012 18:39

Wow coolt!


tack för kommentaren

 
One:e

One:e

19 maj 2012 17:28

Jag ville bara säga att ni har en riktikt bra blogg som skriver om ALLA kändisar som man kanse vill läsa på om :)



//Emma -..-

http://Emma

lär dig fakta

20 maj 2012 10:28

Tack så jättemycket!!! :) Du är verkligen en snällis! Du är verkligen jättesnäll och det är jättekul att få så snälla kommentarer!

Tack så jättemycket!

 
Ingen bild

anonym???

30 maj 2012 17:17

jag vill jätte gärna får veta vad killarnas mejl adress är?
lr om dem har skype så vill jag gärna veta vad dem heter där:)

tacksam för svar!

lär dig fakta

31 maj 2012 18:45

Hmmm... Du har ju fánadressen annars!
Vet inte sorry! :(

tack för kommetaren!

 
Ingen bild

alexandra

3 juni 2012 20:32

hej du har världens bästa blogg
snälla kan jag få killarnas mobil nummer :) <3<3

lär dig fakta

3 juni 2012 21:15

Hej på dig!!
Tack du är verkligen jätte snäll!! tack så jätte mycket kull att du går in här! C:

Jag vet inte om du ville ge sitt mobil, nummer men jag har det inte heller. :(

 
Ingen bild

Linnie

14 juni 2012 20:40

Som många redan har kommenterat, så har ju Louis och Zayn också flickvänner. Louis' flickvän heter Eleanor Calder och Zayn's heter Perrie (vet inte efternamnet).

Och eftersom några har frågat - det blir nog lite svårt att få tag på deras mobilnummer. Om dom numrerna skulle komma ut, skulle det nog inte vara så kul för dom.. då skulle dom ju inte göra något annat än att prata i telefon.

Hoppas jag besvarade lite nu. :)

 
Emma

Emma

29 juni 2012 23:30

Såklart vi inte kan killarnas mobilnummer. Om man är världskänd så tror jag verkligen inte att man ger ut sitt mobilnummer.
Och tror inte dom har skype. Och om dom har det så ger dom inte ut skype heller. För då skulle folk ringa exakt heeela tiden..
Och det är bara Louis och Zayn som har flickvän :)

http://snigelbajs.tumblr.com

 
Moziz

Moziz

1 juli 2012 19:59

AAssååå min kompis är typ värdens största fan för hon vet typ allt hon vet villken tid Niall föddes och om ni vill kontakta henne så kan ni gå in på www.mittlivesomjenny.blogspot.com och om ni vill kolla in min blogg så kan ni gå in på www.mindagiskolan.blogspot.com hoppas ni kollar in dom.. xD

http://mindagiskolan

lär dig fakta

1 juli 2012 20:11

Tjena!
Jag går ju såklart inte på hennes bloggar! Tror du att det är okej ifall jag länkar henne!?

Tack för din kommentar!

 
Ingen bild

meryem aydermir

2 juli 2012 18:43

om ni vill veta vad one directon kommer i från ska ni få veta här niall kommer från iland och louis kommer från england och zayn kommer från pakistan och han stavas inte zayn han stavas så här zain och liam kommer från wolmerhamton i england och harry kommer från evesham hej då vi ses :p

lär dig fakta

16 juli 2012 14:18

:) Hejsan!

Jag kan inte svara på detta så jag lägger indet :D!!

Tack för kommentar!

 
Ingen bild

anonym Directioner

5 juli 2012 13:35

Liam har flickvännen Danielle Peazer, Louis har flickvännen Eleanor Calder, och Zayn har flickvännen Perrie Edwards från bandet Little Mix. Harry och Niall är singlar. One Direction ska INTE byta namn,för Simon Cowell betalade det andra One Direction massor med pengar för att våra killar skulle för behålla det. Liam har gett hans riktiga mobilnummer till ett fan EN gång, men kommer nt ge ut det fler gånger. Killarna har Skype, men ger de inte till fans. Harry fyller år den 1 februari 1994, Louis den 24 december 1991, Zayn den 12 januari 1993, Liam den 29 augusti 1993 o Niall den 13 september 1993. Harry föddes klockan 12.06 på dagen. Bandet One Direction skapades den 23 juli klockan 08.22 P.M
Hoppas jag nu svarade lite frågor, men jag är en Directioner och blir irriterad när folk säger att Louis inte har flickvän eller liknade. Förlåt ifall jag nu gick rakt på någon.

lär dig fakta

16 juli 2012 14:16

Wow du vet mycket om dom så klart att jag lägger in detta!

Tack för kommentar!

 
Ingen bild

Äkta 1d fan

13 juli 2012 23:56

Ja älska one direction dom är ju fan helt bättre än jb

lär dig fakta

16 juli 2012 14:12

Hejsan!

Dom är väldigt bra! Men vissa gillar med JB mer en andra :)

Tack för frågan!

 
Alice

Alice

28 juli 2012 03:27

Jag träffade One direction på Miami flygplats för några veckor sen.Fett coolt det va.
Är ett as stort fan av dom!

Ps:Jätte fin blogg!

http://aliceolofsson.bloggplatsen.se

 
Marie♥

Marie♥

31 augusti 2012 18:28

Ja det var bra fakta men jag visste redan allt om det :S Skulle vilka har liter mer......Men aa tack en då :)


Alice: Faaan va avis jag e på idg...vill med träffa dom e ett sååååååååååååååååååååååååååååååååå stooooooooort fan av dom med :)♥♥♥♥

http://Marielarzzon.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ellen

4 oktober 2012 17:33

Jag älskar verkligen de men snart kommer de ju till Sverige på X factor
ja iallafall någon gång i oktober hoppas att jag gjorde någon glad nu p.s tv 4 kommer att berätta när biljetterna släpps från ett väldigt stort fan :-)

 
Ingen bild

anonym Directioner

1 november 2012 17:04

Såg detta inlägget när jag sökte på en sak på google, och såg att jag redan kommenterat här en gång. (hette då också anonym direktioner)
Louis har fortfarande flickvännen Eleanor Calder, och Zayn Perrie Edwards från Little Mix, men Liam har tyvärr gjort slut med Danielle Peazer. De ska till X factor Sverige nu denna fredagen (2 november) och sen kommer de till sverige igen för deras europa tour år 2013. (8 maj 2013)
Biljetterna till deras tour släpps den 2 november klockan 9.00
Hej då.

lär dig fakta

1 november 2012 18:20

Hej!
Tack för detta nu vet alla om flickvännerna!
Föresten vad sökte du på, kan vara kul att veta!

Tack för kommentaren

 
Michelle

Michelle

21 november 2012 22:26

One direction kommer till Sverige 8 maj. Dem spelar i Friends arena och några andra också. :)

http://www.lillatjejensliv.bloggplatsen.se

lär dig fakta

24 november 2012 12:19

Hej!
Vad bra att du har koll!

Tack för kommentaren

 
Ingen bild

maja

27 november 2012 15:53

louis har flikvän zayn har flikvän harry har kanske flikvän det va inte säkert naill vet ej liam har ej danielle och han gjorde slut!!

lär dig fakta

29 november 2012 17:10

Hej!
Tack!

 
Ingen bild

Från en directioner

29 november 2012 11:52

Vet du/ni vilken tid dom föddes (känner mig lite efterbliven som inte vet det...!!)

lär dig fakta

29 november 2012 17:09

Hej!
Menar du tid eller datum? Här är datumen:
Harry: 1 fabeuari
Louis: 24 december
liam: 29 agusti
Zayn: 12 januari

/ Tack för frågan

 
Laura

Laura

1 december 2012 10:53

Hej jag är Zayns Kusin.Om ni undrar vad hans flick vänn heter och hans sysskon so skriv en komentar till mig på min email ..Bukuroshja_girl@hotmail.se

http://korkortonline.se/teoritest

lär dig fakta

12 december 2012 19:57

Hejsan! Wow! Ska det vara .. innan bukuroshja?

Men vänta lite... Hur kan hans syster skriva på svenska? Aja, svara gärna!

Tack!

 
Ingen bild

Directioner

7 december 2012 18:19

Zayns tjej heter Perrie Edwards

lär dig fakta

12 december 2012 20:00

Hejsan! Det är bra att veta, ni som inte vet här är namnet!


Tack för kommentaren!

 
Sena_Direction

Sena_Direction

8 december 2012 15:22

Hej! Jag är en stooor fans av 1D<3<3
Och jag ska till doms konsert till friends arena!! :) Och jag hatar dem som säger att dem suger och jag vet att dem är bättre än JB!! -_.
här är lite fakta om dem lite bara!!..
Louis,Harry,Liam och Zayn har flickvänner förutom Niall.
Och han frågar några av sina fans om han är ful men dem säger att han är inte de.. :)

http://OneDirection.blogg.se

lär dig fakta

12 december 2012 19:59

Hej! Nej, jag vet det är inte kul att höra att sin idol äger! Men alla tycker olika ;)

Tack för kommentaren!

 
Selma

Selma

23 december 2012 21:46

Hej jag är ett stor fans av one direction <3 (I LOVE ONE DIRECTION) Ialla fall och jag önska dom kunde komma till min stad och sjunga och att jag fick deras autograf och fick ta kort med dom det är min största döm eller rihanna :) :) :)

http://Selma

lär dig fakta

24 december 2012 11:42

Hej!
Ja, one direction är bra ;)

Tack ör kommentaren

 
Alexandra

Alexandra

11 januari 2013 19:34

Hej!
Jag undrar om dom kommer att ha någon till konsert iår?
Jag fick inga biljetter till friends arenan.. BLEV SKIT LEDSEN!!!!!!!!!!
Och så undrar jag om vad deras egna mail adresser och telefon number är :-)

http://misslover.blogg.se

lär dig fakta

12 januari 2013 15:01

Hej! Oj... Jag vet faktiskt inte ;(
Synd! Hoppas du får några till en annan konsert!

/Tack för kommentaren

 
ella

ella

13 januari 2013 00:13

zayn malik fyller 20år

http://lund

 
ella

ella

13 januari 2013 00:16

one direction dom är bäst

http://lund

 
Tette

Tette

31 januari 2013 18:51

Laura du är inte alls Zayns kusin för då skulle du prata Engelska och även skriva Engelska -.-' ..... så det tror jag nt på alls! freak!

http://musik-lover.bloggplatsen.se

 
Tette

Tette

31 januari 2013 18:56

Länki snälla jag ber dig jag behöver publicitet det är bara mina vänner och familj som läser min blogg och om jag inte får tilräckligt med besökare tar jag livet av mig för att jag behöver hjälp! (psykisk hjälp) musik-lover.bloggplatsen.se

http://musik-lover.bloggplatsen.se

lär dig fakta

31 januari 2013 19:04

Hej! Såklart du ska bli länkad! Vill du vara med i ett inlägg också?
Bra blogg!

/Tack för kommentaren

 
västervik

västervik

16 februari 2013 18:14

Zayn-s flikvän heter perrie louis flickvän heter eleanor harrys halv flickvän heter taylor swift

http://google

 
västervik

västervik

16 februari 2013 18:17

Zayns flickvän heter perrie louis flickvän heter eleanor harrys halv flickvän heter taylor swift liams......... nialls........... (om dom ens har)

http://google

 
Ingen bild

therese slaatbraaten

20 februari 2013 15:14

hej jag vill värkligen veta vad louis numer är snälla kan du svara jag blir jätte glad då // kram therese

lär dig fakta

24 februari 2013 21:07

Tyvärr vet jag inte hans nummer och jag tror inte han vill berätta det ;)
Men... Jag tror nog att jag har fánadressen! Håll ögonen öppna efter den!

//Tack för kommentaren

 
1Dfangirl

1Dfangirl

22 februari 2013 12:58

Zayn och Louis har oxå fv just nu iaf :3

http://onedirection1d1d.bloggplatsen.se

 
1dfanet

1dfanet

2 mars 2013 17:25

zayn och louis har okså flickvän

http://anonymt

 
Ingen bild

anonym

24 april 2013 19:49

liam är ihop med Danielle och louis med eleanor och zayn med perrie

 
Fashiongurl

Fashiongurl

1 maj 2013 13:06

Jag tror att zayns mamma kommer från Storbritannien och pappa Pakistan

http://Blogg.se

lär dig fakta

2 maj 2013 17:04

Hej! Jaha, du! Så är det kanske!

//Tack för kommentaren

 
Ingen bild

direction fans 4ever

18 juli 2013 21:42

Det står på en blogg att Zayn röker. Men det är väl inte sant va. Hoppas inte det för jag vill inte att sötisen Zayn ska röka!

lär dig fakta

25 juli 2013 10:37

Jag vet faktiskt inte om han röker, men vi får väl hoppas att han inte gör det. :)


Tack för din kommentar

 
Ingen bild

Stephanie the Biggest Directioner

23 januari 2014 19:49

Jag älskar One Direction och kmr alltid att göra det, om jag ska erkänna så gillar jag bäst Harry Styles eftersom han är sötast, medan Liam och Zayn är typ snyggast, Naill är gulligast och Louis är.... bra! Love You One Direction!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lär dig fakta - 1 mars 2015 00:00

Idag fyller Justin Bieber 21 år! Hipp hipp hurra! (1 mars)   ...

Av lär dig fakta - 13 december 2014 12:05

"R.I.P Sammy you were the best puppy ever" skriver Justin på sin instagram när hans hund Sammy (Sam) dött och lägger upp denna bilden. Nu har det också lagts upp tusentals av bilder om detta på instagram.    Det har också pratats mycket om hun...

Av lär dig fakta - 29 november 2014 11:50


Oj då! För några månander sen hade Miley konsert och Katy Perry var där! Katy Perry och Miley Cyrus kysstes! Katy berättade sedan på en intervju att hon bara skulle ge henne en vänlig tjej-kyss: "I just walked up to her to give like a friendly girly ...

Av lär dig fakta - 22 november 2014 11:14

Minns ni när stackars Selena grät på scen? (Hon började troligen gråta eftersom att Justin och Selena hade gjort slut då.) Miley svarade på det genom en intervju och sa att hon hellre skulle vara naken på scen än att gråta. "I´d rather be naked in ...

Av lär dig fakta - 15 november 2014 12:16


Många vet säkert vem Ariana Grande är, det är en skådespelerska och en sångerska. Men många har reagerat på hennes uppförande. Enligt många har om blivit en diva. Hon var hos en fotograf som ville ta bilder på Ariana, fotografen fick inte fråga nå...

Översätt nu

Presentation


Lär dig om din idol!!

lär dig om din idol

Här får du lära dig om din idol ge gärna frågor till mig  

Tjenare!

Vill du bli länkad, eller till och med kanske vara med i ett inlägg skriv gärna en fråga med din blogg och skriv: länki och sedan varför du vill det.

Några veckor senare kanske du och din blogg är med på bloggen!  

Ge en fråga kommer svara men ge hälst mejlen

137 besvarade frågor
Vad önskar du dig till jul?
 Nagellack
 Böcker
 Kläder
 dator
 Ny mobil
 hörlurar
 skor
 kamera
 Victoria Secret body mist
 Victora secret kläder
 Hollister kläder
 Abercrombie kläder
 Annat

Följ instagramen!

följ min blog

bloglovin

Innehåll

Kategorier

Länkar

Bloggsvar om du inte får ett svar här kan du

skicka ett mail till min privata mail

Mail

Medelande

sök här

Hjärtan

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Fakta

barkrud 2



Hur många har varit här

Alla om jag skriver om!

mail ruta

Mail
      

Medelande
    

.

Gästbok

bildspel

webcam gif

favicon


Ovido - Quiz & Flashcards