Fakta om lite olika kändisar

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Lite fakta om Loreen

Av lär dig fakta - 27 maj 2012 09:10

  • Lorine Zineb Noka Talhaoui, med artistnamn Loreen! 
  • Född 16 oktober 1983 i Stockholm
  • Är en svensksångare. År 2004 deltog hon i Idol  där hon slutade på fjärde plats. År 2011 deltog hon i Melodifestivalen  med låten "My Heart is Refusing Me" men tog sig inte längre än till andra chansen.
  • OCH NU VANN HON EUROVISION SONG CONTEST 2012!! MED LÅTEN EUPHORIA, SOM BETYDER TYP JÄTTEGLÄDJE!!'
  • HON FICK 18 TOLVOR! OCH ITALIEN GAV INGE POÄNG!
  • Loren säger:- Det känns helt overkligt!
  •  - Jag bär inte smink, jag står barfota, sa hon och förklarade att hon tror att folk är trötta på alla attiraljer och vill ha det enkla i stället.
GRATTIS LORREN!

 
 
Abigajel

Abigajel

11 mars 2013 16:34

Hej Loreen bra du är du är den bästa star du van på melodifestvalen wow Loreen

http://Loreen

 
Abigael

Abigael

14 mars 2013 10:36

hej Loren vilket färg gillar du? jag gillar blå du då. hur många barn har du?

http://Loreen

lär dig fakta

6 april 2013 13:32

Jag är tyvärr inte Loreen jag bara skriver om henne!

// Tack ändå

 
Ingen bild

abigajel

8 maj 2013 12:43

jag gillar dig lorren

lär dig fakta

8 maj 2013 19:36

Ja! Hon är väldigt bra!


//Tack för kommentaren

 
Saga

Saga

31 mars 2014 22:03

Hej! Jag måste bara säga att hon heter Loreen Zineb "Nora" Talhaoui. Och till er över, hon har inga barn. Hon har ingen favoritfärg utan mår färger. ;)

http://Minigotty.blogg.se

lär dig fakta

25 november 2014 17:54

Tack för faktan, Saga!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lär dig fakta - 1 mars 2015 00:00

Idag fyller Justin Bieber 21 år! Hipp hipp hurra! (1 mars)   ...

Av lär dig fakta - 13 december 2014 12:05

"R.I.P Sammy you were the best puppy ever" skriver Justin på sin instagram när hans hund Sammy (Sam) dött och lägger upp denna bilden. Nu har det också lagts upp tusentals av bilder om detta på instagram.    Det har också pratats mycket om hun...

Av lär dig fakta - 29 november 2014 11:50


Oj då! För några månander sen hade Miley konsert och Katy Perry var där! Katy Perry och Miley Cyrus kysstes! Katy berättade sedan på en intervju att hon bara skulle ge henne en vänlig tjej-kyss: "I just walked up to her to give like a friendly girly ...

Av lär dig fakta - 22 november 2014 11:14

Minns ni när stackars Selena grät på scen? (Hon började troligen gråta eftersom att Justin och Selena hade gjort slut då.) Miley svarade på det genom en intervju och sa att hon hellre skulle vara naken på scen än att gråta. "I´d rather be naked in ...

Av lär dig fakta - 15 november 2014 12:16


Många vet säkert vem Ariana Grande är, det är en skådespelerska och en sångerska. Men många har reagerat på hennes uppförande. Enligt många har om blivit en diva. Hon var hos en fotograf som ville ta bilder på Ariana, fotografen fick inte fråga nå...

Översätt nu

Presentation


Lär dig om din idol!!

lär dig om din idol

Här får du lära dig om din idol ge gärna frågor till mig  

Tjenare!

Vill du bli länkad, eller till och med kanske vara med i ett inlägg skriv gärna en fråga med din blogg och skriv: länki och sedan varför du vill det.

Några veckor senare kanske du och din blogg är med på bloggen!  

Ge en fråga kommer svara men ge hälst mejlen

137 besvarade frågor
Vad önskar du dig till jul?
 Nagellack
 Böcker
 Kläder
 dator
 Ny mobil
 hörlurar
 skor
 kamera
 Victoria Secret body mist
 Victora secret kläder
 Hollister kläder
 Abercrombie kläder
 Annat

Följ instagramen!

följ min blog

bloglovin

Innehåll

Kategorier

Länkar

Bloggsvar om du inte får ett svar här kan du

skicka ett mail till min privata mail

Mail

Medelande

sök här

Hjärtan

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Fakta

barkrud 2



Hur många har varit här

Alla om jag skriver om!

mail ruta

Mail
      

Medelande
    

.

Gästbok

bildspel

webcam gif

favicon


Ovido - Quiz & Flashcards